Крок 1 - Зареєструйте пропозицію на аукціон
Для участі в аукціоні необхідно увійти в кабінет на ТОВ «БІРЖА ПОДІЛЬСЬКА», якщо кабінету немає його необхідно створити, скориставшись інструкцією
Знайти необхідний аукціон та подати пропозицію на участь. Для цього на сторінці аукціону знайдіть кнопку “Подати пропозицію” та натисніть її. Після того:
- Встановіть закриту цінову пропозицію (про стратегію її визначення вам розповість персональний менеджер ТОВ «БІРЖА ПОДІЛЬСЬКА») та натисніть кнопку «Зберегти»;
- Введіть початкову пропозицію, яка повинна бути не менша, ніж вказана в оголошенні, підтвердіть виконання необхідних для участі умов, поставивши позначки навпроти відповідних пунктів та натисніть кнопку «Зберегти».
Крок 2 – Створіть рахунки та Сплатіть внески для участі в аукціоні
Натисніть кнопку «Створити рахунок», завантажте сформовані рахунки щодо аукціону: гарантійний та реєстраційний внесок. Їх треба сплатити від імені учасника аукціону та у точній відповідності до суми і призначення платежу (мал.2).
Внески мають бути зараховані на рахунок майданчика до19:00 дня, що передує дню аукціону (за 1 годину до завершення періоду прийому пропозицій).
Як правильно сплатити внески:
- сплачуйте з рахунка учасника та у точній відповідності до суми і призначення платежу;
- внески сплачуються на два різні рахунки ТОВ «БІРЖА ПОДІЛЬСЬКА» (це законодавча вимога). Уважно заповнюйте банківські реквізити для платежу.
Крок 3 - Підготуйте пакет підтверджуючих документів
- Документи для громадянина України та фізичної особи-підприємця:
- Заява про участь в аукціоні, шаблон завантажте за посиланням;
- Сканована копія довідки ІПН (ідентифікаційного коду);
- У разі відсутності ІПН через релігійні переконання - надайте скановану копію паспорта громадянина України (1, 2 розвороти та реєстрація місця проживання) або ID картки та довідки про місце реєстрації з відміткою про відмову отримання ІПН;
- Документи, що підтверджують сплату реєстраційного та гарантійного внесків (копії розрахункових документів, виписки з рахунків, квитанція тощо). Якщо ви сплачували через онлайн банк, можна завантажити електронні платіжки з факсиміле банку.
Всі документи окрім платіжок (п. 4) підписуються кваліфікованим електронним підписом. Посилання на державний сайт, для безкоштовного накладання електронно цифрового підпису:Центральний засвідчувальний орган
- Документи для участі у земельних торгах для фізичних осіб-підприємців:
- Заява про участь у земельних торгах;
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску (платіжне доручення);
- Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску (платіжне доручення);
- Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (або копія паспорту у випадку відсутності РНОКПП);
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Усі документи рекомендуємо завантажувати у форматі «*pdf».
Документи мають бути підписані за допомогою кваліфікованого електронного підпису з урахуванням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
- Документи для участі у земельних торгах для юридичних осіб:
- Заява про участь у земельних торгах;
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску (платіжне доручення);
- Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску (платіжне доручення);
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- Інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи
- Документ, що підтверджує повноваження підписанта
Усі документи рекомендуємо завантажувати у форматі «*pdf».
Документи мають бути підписані за допомогою кваліфікованого електронного підпису з урахуванням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
НАГОЛОШУЄМО, що в земельних торгах щодо земель сільськогосподарського призначення не мають право приймати участь особи, перелік яких наведено в ст. 130 Земельного кодексу України
Якщо ви приймаєте участь в земельних торгах щодо земельних ділянок сільськогосподарського призначення обов’язково підготуйте додаткові до вищезазначених документи:
- Документи для фізичних осіб:
1. Документи, що підтверджують джерела походження коштів (один з перелічених):
- декларація про майновий стан і доходи
- декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру/декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або органу місцевого самоврядування
- річна (квартальна, інша) фінансова та/або податкова звітність юридичної особи або фізичної особи-підприємця;
- Довідка про суми виплачених доходів та утриманих податків, можна отримати онлайн на порталі Дія.
2. Документи про перебування у шлюбі (чи його розірвання), у тому числі зареєстрованому за кордоном:
- копія свідоцтва про шлюб (у разі його наявності);
- якщо не перебуваєте в шлюбі – довідка, що у шлюбі не перебуваєте
3. Інформація про набуття земельних ділянок сільськогосподарського призначення на праві спільної сумісної власності подружжя (у разі наявності):
4. Інформація щодо юридичних осіб, права на частку у статутному (складеному) капіталі, у пайовому фонді, акції, паї яких потенційний покупець має
5. Документи, які підтверджують право власності учасника на земельні ділянки сільськогосподарського призначення (у разі наявності таких прав)
- Документи для юридичних осіб:
1. Документи, які містять відомості про структуру власності, якщо потенційним покупцем є юридична особа. Форму довідки
2. Документи, що підтверджують громадянство учасників (акціонерів, членів) та бенефіціарного власника, якщо потенційним покупцем є юридична особа). Такими документами можуть бути паспорт громадянина України, ID – карта, закордонний паспорт нерезидента, посвідка на постійне місце проживання щодо кожного учасника та бенефіціарного власника.
3. Документи, що підтверджують джерела походження коштів (один з перелічених):
- річна (квартальна, інша), фінансова та/або податкова звітність юридичної особи.
4. Документи, які підтверджують право власності учасника на земельні ділянки сільськогосподарського призначення (у разі наявності таких прав):
Документи мають бути підписані за допомогою кваліфікованого електронного підпису з урахуванням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Перевірка всіх наданих документів буде здійснюватися організатором аукціону та нотаріусом під час укладення угоди купівлі-продаж. У разі надання недостовірних даних - учасник втрачає гарантійний внесок та право купівлі ділянки. Перевірка здійснюється на підставі Порядку здійснення перевірки відповідності набувача або власника земельної ділянки сільськогосподарського призначення вимогам, визначеним статтею 130 Земельного кодексу України.
Важливо! Завантажені документи будуть публічно відкриті для перегляду всім користувачам системи Прозорро.Продажі. Видалити документи з системи неможливо.
Крок 4 - Завантажте документи до пропозиції
Через особистий кабінет на ТОВ «БІРЖА ПОДІЛЬСЬКА» перейдіть до зареєстрованої пропозиції, оберіть відповідний тип документу та завантажуйте.
Далі ми перевіримо документи протягом 2 робочих днів, після чого ви отримаєте на електронну пошту повідомлення про зарахування внесків та підтвердження оператором пропозиції